Гендерне виховання – це підхід у вихованні, що ґрунтується на розвитку індивідуальних якостей, розкритті здібностей і пошуку покликання дитини незалежно від очікувань оточуючих, пов’язаних із статтю дитини.
Важливо наголосити, що мета гендерного виховання полягає не в тому, щоб зробити кардинальні зміни у виховному процесі та навчати дівчат бути сильними та активними, а хлопців – чуйними та охайними. Мова йде про те, що діти мають знати, що вони – унікальні особистості, які можуть мати різні риси характеру та бути спокійними, сумлінними, рішучими, сміливими, емоційними, сором’язливими і так далі незалежно від того, якої вони статі.
Бібліотека ім. В. Дубініна для дітей провела урок гендерної грамотності
«Гендерна рівність – надання рівних можливостей хлопчикам і дівчаткам»
для наймолодших читачів, тобто дошкільнят.
На уроці надано інформацію з гендерних питань в доступній для них формі, а також у вигляді дидактичних ігор, таких як: «Мама – дівчинка, тато – хлопчик», «Хто, що носить», «Наші зачіски», «Сім’я»… Метою уроку є виховання доброзичливого ставлення хлопчиків до дівчаток, та дівчаток до хлопчиків. Закріпити і поповнити знання дітей з гендерних питань в доступній для них формі, показати, що дівчатка і хлопчики мають рівні права та рівні можливості на зрозумілих сюжетних лініях з використанням ігор.
Залиште відгук