У бібліотеці ім. І. Котляревського відбулася профорієнтаційна лабораторія
«Професії майбутнього: діджитал-маркетолог».
Захід пройшов в межах бібліотечного проєкту «Молодь. Кар’єра. Успіх».
У форматі zoom-конференції студенти третього курсу спеціальності «Маркетингова діяльність» Київського індустріального коледжу КНУБА мали змогу ознайомитися зі специфікою професії діджитал-маркетолог.
Гостя зустрічі – Наталія Атамась, фахівець з маркетингу в Агенції комплексного діджитал-маркетингу Content.UA, яке розробляє стратегії, сайти, наповнює їх контентом і просуває онлайн. Пані Наталія – експерт-практик в галузі стратегічного маркетингу та інтернет-маркетингу з 15-річним досвідом, співпрацювала з понад 50-ма компаніями з 4 країн як діджитал-маркетолог, консультант та маркетинг-директор проєктів. Навчалася в Міжнародній академії цифрового маркетингу HubSpot (США) та отримала сертифікат.
Матеріал, який виклала пані Наталія, був надзвичайно цікавим та легким, зрозумілим. Сподіваємося, що наші слухачі почерпнули для себе багато корисного й скористаються наданими професійними секретами та порадами. Бібліотека дякує гості за надану можливість поринути в світ нових цікавих професій, за якими стоїть, без перебільшення, майбутнє.
Залиште відгук