Головна сторiнка Вiдiслати листа Карта сайту
Новини
Анонс подій
Територія спілкування
ЗАВІТАЙТЕ (наші адреси, телефони)
Корисні поради
Ресурси бібліотек
Фотогалерея
Краєзнавчі замальовки
Вернісаж
Електронний каталог
Книжкові виставки до пам'ятних дат
Дегустація літературних новинок
Афіша
Новини
201920182017201620152014201320122011201020092008
Психологічний тренінг «Формування позитивного іміджу навчального закладу»

11.10.2019

Психологічний тренінг «Формування позитивного іміджу навчального закладу»

Створення позитивного іміджу є нагальним питанням будь-якої організації. Створення іміджу навчальної установи – це процес, під час якого створюється якийсь спланований образ на основі наявних ресурсів. Взагалі метою створення іміджу є підвищення конкурентоздатності, залучення інвестицій, встановлення та розширення партнерських зв’язків.
Створення позитивного іміджу вирішує такі основні завдання: а) пропагувати свої здобутки перед громадськістю, підвищити привабливість школи для батьків, учнів і персоналу; б) підвищити ефективність доходів щодо інформування населення про нові освітні послуги; в) полегшити процес введення нових освітніх послуг; г) підвищити рівень організаційної культури школи; д) сприяти поліпшенню соціально-психологічного клімату в шкільному колективі.
Психолог підкреслила, що робота з формування позитивного іміджу повинна також здійснюватися у двох основних напрямках, які тісно пов’язані між собою: 1) всередині школи (у процесі формування творчого, розвивального середовища в організації); 2) зовні – під час безпосередньої взаємодії школи з громадськістю. Другий напрям роботи навчального закладу щодо створення іміджу – розробка та використання зовнішніх показників іміджу, які забезпечать ефективну взаємодію школи з громадськістю.
Також Олена Черниш розповіла учасникам тренінгу про основні складові іміджу сучасного педагога, які охоплюють зовнішній вигляд; професіоналізм, компетентність; інтелект; комунікативні якості; моральні якості; вольові якості.
Одним із важливих напрямків формування позитивного іміджу навчального закладу є півпраця з представниками ЗМІ та громадськістю. Психолог порекомендувала педагогам: «створювати інформаційні приводи (яскраві, святкові, незвичайні події, науково-практичні конференції, диспути на актуальні теми, демонстрації видатних досягнень, тощо); запрошувати на заходи персон, будь-яка дія яких автоматично висвітлюється в пресі (наприклад, губернаторів, мерів, політиків тощо); організовувати музеї походи, виставки й презентації цікавих проектів, проводити прес-конференції; запрошувати журналістів на всі заходи, свята, ювілеї; створити при школі клуб юних журналістів або провести конкурс юного репортера. Хороші матеріали надрукувати в шкільній газеті або на сайті, а найкращі – у ЗМІ міста. У журі потрібно запросити провідних журналістів і редакторів ЗМІ міста; спробувати залучити кошти й організувати шкільний медіа-центр. Журналісти міста можуть стати консультантами, поділитися досвідом роботи. Громадські організації можуть бути різні, але всі вони прагнуть поширення свого світогляду, це може стати підґрунтям для взаємовигідного співробітництва і виховної роботи, спортивної або культурно-масової роботи».
Олена Степанівна також дала присутнім загальні рекомендації:
• запрошення лідерів громадських організацій на всі заходи школи;
• спільні акції й публікації в ЗМІ;
• організація спільних дослідницьких проектів і заходів; запрошення членів громадських організацій для ведення в школі гуртків, факультативів, лекцій, семінарів тощо.
Захід пройшов у дружній атмосфері, де учасники тренінгу могли поспілкуватися з психологом і отримати рекомендації щодо формування позитивного іміджу навчального закладу та почули відповіді на всі свої запитання.

https://biblio-nivki.blogspot.com/2019/10/Formuvannya-pozytyvnogo-imidzhu-navchalnogo-zakladu.html

Нові надходження
Соломія Зеленська. Сповідь священика

Сповідь священика : роман / Зеленська Соломія. - Київ : "Видавництво "Фенікс", 2016. - 208 с.

Олена Карпенко. Підручник янгола

Підручник янгола : роман / О. О. Карпенко. - Київ : «Видавництво «Фенікс», 2016. - 256 с. : іл.

Історія європейської цивілізації. Середньовіччя. Варвари. Християни. Мусульмани

Історія європейської цивілізації. Середньовіччя. Варвари. Християни. Мусульмани / за ред. Умберто Еко ; пер. з італ. О. В. Сминтини, С. А. Кулініч, О. А. Юдіна, Д. Ю. Кондакової, І. М. Потапової. - Харків: Фоліо, 2018. - 698 с.: іл.

Джоан Ролінґ. Гаррі Поттер і Напівкровний Принц

Гаррі Поттер і Напівкровний Принц / Дж. К. Ролінґ. - Київ : «Видавництво «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА», 2005 – 576 с.

Олена Рижко. Ще одна історія про…

Ще одна історія про... : роман / Рижко О. М. - Київ : «Видавництво «Фенікс», 2016. - 192 с.

Кріс Андерсон. Успішні виступи на TED. Рецепти найкращих спікерів

Успішні виступи на TED. Рецепти найкращих спікерів / Кріс Андерсон ; пер. з англ.. О. Асташова. – 2-ге вид. – Київ : Наш формат, 2017. – 256 с.

© www.shevcbs.kiev.ua 2008Дизайн та розробка www.it-net.com.ua