Головна сторiнка Вiдiслати листа Карта сайту
Новини
Анонс подій
Територія спілкування
ЗАВІТАЙТЕ (наші адреси, телефони)
Корисні поради
Ресурси бібліотек
Фотогалерея
Краєзнавчі замальовки
Вернісаж
Електронний каталог
Книжкові виставки до пам'ятних дат
Дегустація літературних новинок
Афіша
Новини
201920182017201620152014201320122011201020092008
Вчитель як промоутер сучасної української літератури

11.01.2018

Вчитель як промоутер сучасної української літератури

У сучасному динамічному середовищі стає важче зацікавити дитину читанням, однак роль книжки у процесі становлення молодої особистості залишається незмінною. Світ швидко змінюється, стає більш віртуально-мультимедійним, тому і техніки промоції читання повинні змінюватися та відповідати сучасним запитам.

«Школа – це насамперед учитель. Особистість учителя – наріжний камінь виховання» - підкреслював В. Сухомлинський. Викладання літератури – це людинознавство, бо воно є найміцнішим і найтоншим доторканням до серця дитини.

Завдання вчителя – навчити дітей схоплювати смисл тексту, розуміти та засвоювати його. Необхідно зробити дитину спроможною не тільки сприймати думку автора, а й займати свідому позицію, оцінюючи прочитане.

Саме вчителі мають донести до школярів, що, наприклад, українська література не закінчується на Ліні Костенко, Павлові Загребельному та українські письменники бувають… живими, та спростувати негативні стереотипи про українську літературу як таку; мають докласти зусиль, щоб старшокласники дізналися про тексти Тараса Прохаська, Юрія Іздрика, Віктора Неборака, Івана Андрусяка, Мар’яни Савки, бо їх це може зацікавити не менше, аніж більш відомі твори Забужко, Андруховича, Карпи чи Жадана. Так само важливо, щоб вони почули й про молодше покоління сучукрліту – Сашка Ушкалова, Карину Тумаєву, Олега Коцарєва, Грицька Семенчука. Вчителі мають розказати школярам про те, що сучасна українська література, як і світова, існує. Вона тут і зараз, вона жива, яскрава, повнокровна і різнобарвна.

Завдання вчителя української літератури – закласти основи української культури; завдання вчителя зарубіжної літератури – познайомити з вершинами культур інших націй.

Тому читати – це справді бути у тренді, бути серед тих, хто мислить, а, отже, розвивається та йде вперед. Та перш за все варто створити МОДУ НА ЧИТАННЯ, щоб книга і ті, хто її читає вважалися кращими, щоб це було престижно у суспільстві.

На закінчення заходу, всі учасники отримали наш інформаційний флаєр «Мова - серце нації», де вказані сайти-помічники з української мови для вчителів і їх учнів.

Нові надходження
Думати, як Вінстон Черчилль

Думати, як Вінстон Черчилль / Даніел Сміт ; пер. з англ. Н. Мочалової. – Київ: Вид. група КМ-БУКС, 2018. – 224 с.

Історія європейської цивілізації. Середньовіччя. Варвари. Християни. Мусульмани

Історія європейської цивілізації. Середньовіччя. Варвари. Християни. Мусульмани / за ред. Умберто Еко ; пер. з італ. О. В. Сминтини, С. А. Кулініч, О. А. Юдіна, Д. Ю. Кондакової, І. М. Потапової. - Харків: Фоліо, 2018. - 698 с.: іл.

Олег Гончаренко. В чеканні нової трави. Апокрифи дійсності

В чеканні нової трави. (Апокрифи дійсності) : збірка поезії / О. М. Гончаренко. - Київ : «Видавництво «Фенікс», 2016. - 208 с.

Олена Карпенко. Підручник янгола

Підручник янгола : роман / О. О. Карпенко. - Київ : «Видавництво «Фенікс», 2016. - 256 с. : іл.

Василь Деревінський. В'ячеслав Чорновіл: дух, що тіло рве до бою

В'ячеслав Чорновіл: дух, що тіло рве до бою / Василь Деревінський. – Харків: Віват, 2017. – 496 с.

Астрід Ліндґрен. Мадікен

Мадікен / Астрід Ліндґрен. - Київ : «Видавництво «Рідна мова», 2018 – 184 с.

© www.shevcbs.kiev.ua 2008Дизайн та розробка www.it-net.com.ua