Головна сторiнка Вiдiслати листа Карта сайту
Новини
Анонс подій
Територія спілкування
ЗАВІТАЙТЕ (наші адреси, телефони)
Корисні поради
Ресурси бібліотек
Фотогалерея
Краєзнавчі замальовки
Вернісаж
Електронний каталог
Книжкові виставки до пам'ятних дат
Дегустація літературних новинок
Афіша
Новини
20182017201620152014201320122011201020092008
Вчитель як промоутер сучасної української літератури

11.01.2018

Вчитель як промоутер сучасної української літератури

У сучасному динамічному середовищі стає важче зацікавити дитину читанням, однак роль книжки у процесі становлення молодої особистості залишається незмінною. Світ швидко змінюється, стає більш віртуально-мультимедійним, тому і техніки промоції читання повинні змінюватися та відповідати сучасним запитам.

«Школа – це насамперед учитель. Особистість учителя – наріжний камінь виховання» - підкреслював В. Сухомлинський. Викладання літератури – це людинознавство, бо воно є найміцнішим і найтоншим доторканням до серця дитини.

Завдання вчителя – навчити дітей схоплювати смисл тексту, розуміти та засвоювати його. Необхідно зробити дитину спроможною не тільки сприймати думку автора, а й займати свідому позицію, оцінюючи прочитане.

Саме вчителі мають донести до школярів, що, наприклад, українська література не закінчується на Ліні Костенко, Павлові Загребельному та українські письменники бувають… живими, та спростувати негативні стереотипи про українську літературу як таку; мають докласти зусиль, щоб старшокласники дізналися про тексти Тараса Прохаська, Юрія Іздрика, Віктора Неборака, Івана Андрусяка, Мар’яни Савки, бо їх це може зацікавити не менше, аніж більш відомі твори Забужко, Андруховича, Карпи чи Жадана. Так само важливо, щоб вони почули й про молодше покоління сучукрліту – Сашка Ушкалова, Карину Тумаєву, Олега Коцарєва, Грицька Семенчука. Вчителі мають розказати школярам про те, що сучасна українська література, як і світова, існує. Вона тут і зараз, вона жива, яскрава, повнокровна і різнобарвна.

Завдання вчителя української літератури – закласти основи української культури; завдання вчителя зарубіжної літератури – познайомити з вершинами культур інших націй.

Тому читати – це справді бути у тренді, бути серед тих, хто мислить, а, отже, розвивається та йде вперед. Та перш за все варто створити МОДУ НА ЧИТАННЯ, щоб книга і ті, хто її читає вважалися кращими, щоб це було престижно у суспільстві.

На закінчення заходу, всі учасники отримали наш інформаційний флаєр «Мова - серце нації», де вказані сайти-помічники з української мови для вчителів і їх учнів.

Нові надходження
Єва Нарубина. Я

Я : повість / Є. Нарубина . - Київ : «Видавництво «Фенікс», 2016.- 400 с.

Горобець О. Постаті з вирію

Постаті з вирію : повісті, нариси / О. О. Горобець. - Київ : "Видавництво "Фенікс", 2016.-176 с.

Лідія Новикова. Виноградна гойдалка

Виноградна гойдалка : поезія для дітей / Л. В. Новикова; упоряд. Новіков А. В. - Київ : «Видавництво «Фенікс», 2016. -80 с, іл.

Олена Рижко. Ще одна історія про…

Ще одна історія про... : роман / Рижко О. М. - Київ : «Видавництво «Фенікс», 2016. - 192 с.

Олена Карпенко. Підручник янгола

Підручник янгола : роман / О. О. Карпенко. - Київ : «Видавництво «Фенікс», 2016. - 256 с. : іл.

Марія Карп'юк. Дорога додому

Дорога додому : повість, оповідання / М. Карп'юк. - Київ : "Видавництво "Фенікс", 2016. - 176 с.

© www.shevcbs.kiev.ua 2008Дизайн та розробка www.it-net.com.ua